16 Kasım 2009 Pazartesi

SELAM OLSUN



Yaklaşık bir senedir çeşitli bloggerları okuyorum.Çok güzel paylaşımlar izledim.Bloggerlar dan tanışanlar,toplanıp yeni bir blogger oluşturanlar (hamarat diva),yemek tarifleri,hamileler,çocuklu
lar sevgililer,evlenenler,daha neler neler.Sanki aynı sokakdaki komşuların renkli hayat paylaşımı.
Sevgi dolu saygı dolu...Tamda güvensizliğe düştüğüm sırada ilaç gibi geldi.Güldüm,hüzünlendim,
yemekler denedim,sanal olarak gezdim tozdum :) Ben çevremdekilerden başkalarına güvenemezken aslında hiçde az olmadığımızı gördüm(sevgi,saygı,paylaşım da).

Veeeeeeeee bende katılmaya karar verdim.Yaptığım güzel tarifleri fikirlerimi,gezilerimi.paylaşmak istiyorum... Gelecekte; paylaştığım güzelliklerin bir hatıra defteri olsun bu bloger.


Şimdilik Selam olsun bu güzel dünyaya...

4 yorum:

  1. :) hoş gelmişsiniz.
    ne iyi etmişsiniz.
    hep güzellikler yazarsınız inşallah.

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz
    cafefernando'da mesajınızı okuyunca bir uğrayıp merhaba demek istedim.
    merhaba :)
    yazılarınızı tariflerinizi merakla bakliyorum sevgiler...
    cafeyirmiyedi'den yeliz

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz.. Bilirim ilk yazılarda yorum beklenir gelmezse , niye diye sorulur :)

    YanıtlaSil
  4. e.t
    hoşbuldum :) güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

    yeliz
    merhaba :) teşekkür edrim.

    Haydinis
    hoşbuldum... evet merakla yorumları bekliyordum :)
    çok teşekkür edrim ...

    YanıtlaSil